Magische kerst en een recept voor liefde - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Leen Jochems - WaarBenJij.nu Magische kerst en een recept voor liefde - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Leen Jochems - WaarBenJij.nu

Magische kerst en een recept voor liefde

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

30 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Ik herinner het me alsof het gisteren was:

maandag 1 februari 2010, vol spanning vertrok ik naar Zaventem. Allerlei vragen spookten door mijn hoofd: hoe zou het er zijn? Wat voor mensen zou ik tegenkomen? Heb ik wel genoeg kleren bij?...Vijf maanden lijkt zo lang, realiseerde ik me toen pas. Ik had vooral schrik voor de eerste dagen, misschien zou ik me wel vervelen? En plots bedacht ik me dat ik geen boek bij me had. Op de luchthaven kocht ik snel een romannetje, recept voor liefde en magische kerst, om de eerste dagen door te komen...

Nu, vijf maanden later, heb ik nog nooit in dat boekje gelezen...
Een bewijs over hoe een leuke tijd ik hier heb gehad. Ik heb hier veel geleerd, zowel op de universiteit als daarnaast als in het huishouden (dat laatste misschien iets minder). Ondertussen heb ik afscheid moeten nemen van mijn vrienden en is mijn koffer bijna gepakt...

Sommigen van jullie zal ik snel terugzien, anderen minder snel. Maar in ieder geval wil ik jullie bedanken voor de mails, berichtjes en om hier af en toe eens een kijkje te komen nemen. Het was fijn om te weten dat jullie (af 'n toe) aan mij dachten.
Nu kan ik zeggen: tot snel!

Groetjes,
Leen

-----------------EINDE------------------

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leen

>>> meer foto's op: www.picasaweb.google.com/Leen.Jochems

Actief sinds 31 Jan. 2010
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 69095

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Oktober 2013

AIESEC internship in Roemenië

01 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Erasmus in Griekenland

Landen bezocht: