Het eerste afscheid - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Leen Jochems - WaarBenJij.nu Het eerste afscheid - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Leen Jochems - WaarBenJij.nu

Het eerste afscheid

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

28 April 2010 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal

Laat ik nog eens snel iets schrijven, want de komende vier dagen ben ik weg. Dan ga ik naar Mykonos, een echt party-eiland :D
Dus, hoe zag de voorbije week eruit...

Op vrijdag en zaterdag heb ik nog wat aan mijn papers geprutst. Wat ik dus al maanden doe. Zaterdagavond was het afscheidsfeestje van twee Litouwers en een Oostenrijker die hier maar voor drie maanden stage deden. Wel een beetje een raar idee dat de eerste al zijn vertrokken... Maar het was een erg leuk feestje met de nodige drank, dus ik geloof dat het voor hen wel een mooie afsluiter was.

Op zondag ging ik met mijn Griekse buddy naar het Akropolismuseum. Dus nu weet ik weer iets meer over de Griekse geschiedenis en de Griekse mythen. Er waren wel geen rondleidingen maar voor mij was dat niet persé nodig, aangezien ik mijn privé-gids bij had :)

Maandag was een gewone schooldag. Voor de les financial management moesten we onze paper laten zien (die ene die al een maand af heb). Toch had ik wel een beetje schrik dat de prof zou zeggen dat het niet goed was, maar dat bleek uiteindelijk niet nodig te zijn. Hij had geen enkele opmerking, buiten dat het 'very good' was. Jammer, dat mijn groepsleden het wat hadden laten hangen en dat de prof. er ook nog aan toevoegde dat ik pech had met mijn groep... tja, daar ben ik niet bepaald meegeholpen... Maar laat ik maar niet te vlug oordelen, tenslotte hebben we nog twee weken.
's Avonds hadden we een gastprof die ons de komende weken een paar lessen komt geven. Een man die helemaal weg is van Antwerpen omdat zijn dochter daar werkt. Hopelijk is dat een voordeel en stelt hij niet elke week teveel vragen zoals weer ik woon in Antwerpen. Alsof hij Hoogstraten zou weten liggen, laat staan Meerle!!

Dinsdag ging mijn 'geliefde' les niet door. Jullie kunnen vast al wel raden wat ik gedaan heb... inderdaad aan mijn papers gewerkt. En met resultaat dit keer! Nummer twee van de drie is ook af.
's Avonds was er een infovergadering voor Mykonos waar we dus donderdag (morgen) heen gaan met ESN. Ondertussen hoor je de wildste verhalen de ronde doen, dus ik ben benieuwd.

Vandaag had ik in de namiddag nog les en dan had ik de hele avond om mij voor te bereiden op Mykonos. En ondertussen ben ik er helemaal klaar voor. Hoge tijd dus om eens te gaan slapen want morgen moet ik kwart voor 6 aan de school staan en het worden zware dagen.

Slaapwel!
Leen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leen

>>> meer foto's op: www.picasaweb.google.com/Leen.Jochems

Actief sinds 31 Jan. 2010
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 69095

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Oktober 2013

AIESEC internship in Roemenië

01 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Erasmus in Griekenland

Landen bezocht: