Aloha laatste les! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Leen Jochems - WaarBenJij.nu Aloha laatste les! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Leen Jochems - WaarBenJij.nu

Aloha laatste les!

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

25 Mei 2010 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen en verder gaan waar ik gebleven was...
Het weekend was niet zo bijzonder, wat voor school werken. Ik had immers nog twee presentaties voor te bereiden. Oké één van de twee heb ik ondertussen al zo'n drie keer voorbereid en de andere mag maar zeven minuten duren en we zijn met drie dusja... no big deal! Maar voor de zekerheid toch maar eventjes bekijken.

Zondagavond was het Hawaï beachparty. Je kan dus al wel raden dat het op strand was, maar we bleven daar ook slapen voor de verandering :). Ik had niet verwacht dat ik veel zou slapen dus heb ik zondag maar extra lang geslapen :). En verder vooral geen al te zware inspanningen geleverd, zodat ik zeker in form zou zijn. Jammer dat het weer niet zo echt meezat: ik de namiddag donderde het een beetje en wat regen. Enerzijds ook wel een beetje grappig want bij de eerste donderslag kwam mijn flatmate zijn kamer uitrennen: "oh no Leen, it's raining!". Ondertussen had ik dat ook al wel opgemerkt :) Maar 's avonds klaarde het op en konden we in de avondzon vertrekken. Volgens de informatie zou er zoveel drinken zijn als we konden drinken en zoveel eten als we konden eten. Blijkbaar waren ze dan toch vergeten dat ze zo'n 100 Erasmusstudenten meehadden. Dus nog voor middernacht was alle drank al op! Mja, de meeste hadden al wel genoeg gedronken, dus op zich niet echt een probleem :) Toen om 3u de muziek stopte, besloot ik dat het tijd was om te gaan slapen. En mijn verwachtingen waren juist: echt geweldig heb ik niet geslapen. Zelfs met mijn slaapzak (sommige hadden alleen een handdoek of een dekentje) had ik het nog berekoud. Ik was redelijk blij dat de zon opkwam zodat het wat warmer zou worden. Dus heel de voormiddag lekker in de zon gelegen en nog wat liggen maffen tot 11u, toen was de bus er en konden we terug naar Athene.

Tja maandag heb ik verder niet meer zoveel gedaan... Een laatste keer naar de presentaties gekeken en wat relaxen. 's Avonds stonden er nog twee feestjes gepland: de verjaardag van Bibi en de goodbye-party van Anna. De Poolse en Britse flatgenoten van Bibi hadden pierogi gemaakt, een Pools gerecht. Erg lekker, dus misschien moet ik dat ook eens uittesten :) als ik terug ben dan wel. Daarna nog het afscheidsfeestje van Anna. Daar zijn we maar heel even geweest, maar het was erg raar haar voor de laatste keer te zien (ze vertrekt morgen, woensdag).

Vandaag was het dan presentatie tijd! Bij de eerste presentatie, die maar zeven minuten mocht duren, zag de prof er zelf maar verveeld uit. Dus volgens mij vond hij de presentatie goed zolang die maar kort was. Ik had de indruk dat die van ons het minst lang duurde, dus pakt dat dat goed was :) De tweede presentatie was voor een vak waar ik al twee andere presentaties voor gedaan had, dus daar was ik al aan gewoon. Vandaag nog wat orde op zaken stellen, zodat ik morgen kan studeren. En zodat ik morgen ook kan zeggen: "Aloha, laatste les in Athene"!

Groetjes,
Leen

  • 28 Mei 2010 - 16:48

    Greet:

    Amai Leen, ik open je blog en ik zie staan.
    Terug: over 34 dagen!
    Kort op é :)

    Als ik je verslag lees, gaat het daar nog lekker chill aan toe prs :)
    Zoals we van jou gewoon zijn :) no stress é ;)

    Alé, amusement daar nog!

    En succes met je presentaties, examens, whatever.

    Dikke knuf. Greet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leen

>>> meer foto's op: www.picasaweb.google.com/Leen.Jochems

Actief sinds 31 Jan. 2010
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 69107

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Oktober 2013

AIESEC internship in Roemenië

01 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Erasmus in Griekenland

Landen bezocht: