SOS Leen - Reisverslag uit Tîrgu Mureş, Roemenië van Leen Jochems - WaarBenJij.nu SOS Leen - Reisverslag uit Tîrgu Mureş, Roemenië van Leen Jochems - WaarBenJij.nu

SOS Leen

Door: Leen Jochems

Blijf op de hoogte en volg Leen

07 Juli 2013 | Roemenië, Tîrgu Mureş

Hallo allemaal!
Hier ben ik weer!

Na een rustige zaterdag vorige week en een idem zondagnamiddag, kwam er zondagavond een onverwacht telefoontje dat mijn zondagavond lichtjes overhoop gooide. AIESEC verwachtte een trainee uit Tsjechië, maar er waren problemen met de slaapplaats. Leen to the rescue: dus heb ik dat meisje maar een slaapplaats aangeboden. Ook werd er ons verteld dat er diezelfde avond een BBQ was.

Na een snelle douche op naar de BBQ, bleek bij iemand thuis te zijn en de andere trainees waren er al. Na Ashaa uit Pakistan en Carson uit Hong Kong, ontmoette ik eindelijk Cherry uit Hong Kong en Xuena uit Singapore. En natuurlijk was er ook Zaneta uit Tsjechië. Zsolt, de organisator van de BBQ had ik ook nog nooit eerder ontmoet. Een avond vol nieuwe gezichten en vol gezelligheid. Hoewel er vooraf gezegd was dat het feestje tot 23u zou duren waren we pas om 2u thuis.

De volgende dag stond er opnieuw een avond activiteit op het programma, een karaoke-avond met de deelnemers van het GROW-project. Eerst liet ik Zaneta het centrum zien, gingen we een hapje eten en toen trokken we naar de club voor de karaoke. Dit keer bestond het gezelschap vooral uit middelbare scholieren en waren wij een beetje de outsiders. Iets minder gezellig en het was ook minder laat.

Tot grote verbazing van mijn collega's en mezelf was ik maandag en dinsdag voor 8 uur binnen. Conclusie: ik moet vaker tijdens de week weggaan ;)

De rest van de week ging alles zijn gewone gangetje. Op vrijdagavond wachtte mij een onaangename verrassing: geen water in het appartement owv een lek. Gelukkig kon de huisbaas diezelfde avond nog even komen kijken en zaterdagochtend was het gemaakt. Heel anders, dan de "zoek het zelf maar uit" mentaliteit van mijn vorige huisbaas. Het nadeel was dat ik zaterdagochtend vroeg moest opstaan om de werkmannen binnen te laten. Gevolg: dit weekend was ik de tamme en dit keer zal ik ook niet klagen over een rustig weekend ;) Maar de zondag is nog niet voorbij, dus wie weet wat komt er straks nog uit de lucht vallen! Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes,
Leen

  • 08 Juli 2013 - 23:19

    Joor:

    Hey Leen, tof zo'n week met enkele onverwachte gebeurtenissen, da maakt het altijd leuk he!
    Wij hebben (eindelijk!) verlof voor enkele weken, zoals je weet, al goed gevuld met vanalles en nog wat... WK Racketlon, reis naar Kos,... Ben blij dat jij ook een leuke week hebt gehad!
    Plus nu ook genieten van het mega warme weer! Ginder ook? Xx!

  • 09 Juli 2013 - 23:11

    Viv:

    Hoi Leen , zo zie je maar het leven zit vol verassingen die ook leuk zijn of ze worden simpel opgelost! Zonnige grt van huisje weltevree ! Fijn. Week !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leen

>>> meer foto's op: www.picasaweb.google.com/Leen.Jochems

Actief sinds 31 Jan. 2010
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 69120

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Oktober 2013

AIESEC internship in Roemenië

01 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Erasmus in Griekenland

Landen bezocht: