Bezoek! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Leen Jochems - WaarBenJij.nu Bezoek! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Leen Jochems - WaarBenJij.nu

Bezoek!

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

06 April 2010 | Griekenland, Athene

Hallo,
Vandaag is het eindelijk zover... Leen komt op bezoek! Vandaar dat ik nu nog even snel een update geef van de voorbije dagen want dat zal er deze week waarschijnlijk overschieten.

Zaterdag was eigenlijk een beetje hetzelfde als vrijdag: werken aan papers. 's Avonds zijn we met enkelen naar Lycavittus (de hoogste heuvel in Athene) geweest om naar het vuurwerk te kijken. Pasen wordt hier zo'n beetje gevierd, zoals wij Nieuwjaar vieren: met vuurwerk om middernacht. Het was wel niet zo spectaculair als ik verwacht had, maar toch wel eens de moeite om te zien.

Op zondag hebben wij dus ook Pasen gevierd: met een brunch. Het was echt heel gezellig en het eten was superlekker. Met speciale hapjes uit Hongarije, Bulgarije, Polen, Tjechië-Slowakije,... Iedereen had dus iets klaargemaakt, behalve ik natuurlijk omdat ik de voorbije dagen niemand had gezien doordat ik niet in Athene was en pas op het laatste moment wist dat het brunch was. Daar voelde ik mij wel een beetje schuldig over dus heb ik de afwas maar gedaan, zo heb ik toch ook 'iets' bijgedragen. Daarna hebben we nog even in de zon gelegen op het dak. Na een klein uurtje was ik wel gefrituurd en was het tijd om terug achter de boeken te kruipen.

Maandag weer het zelfde liedje: werken aan papers. Op zich is dat niet zo erg, het moet nu eenmaal gebeuren, als ik dan ook enige vorderingen zou maken. Dat laatste was dus niet het geval, wat redelijk frustrerend is. 's Avonds heb ik ook nog wat gepoetst aangezien ik vandaag (dinsdag) een gaste krijg. Daarna heb ik ook nog gekeken naar mogelijke dingen die we kunnen doen. Wat het geworden is, zullen jullie in volgend verslag kunnen lezen.

Ook deze voormiddag heb ik me nog wat voorbereid op de komst van Leen: naar de winkel geweest, gezorgd dat we eten hebben voor vanavond... Nu moet ik nog even drinken halen, want dat was teveel om in 1 keer mee te brengen. Daarna wordt het langzaamaan tijd om naar de luchthaven te vertrekken...

Heel veel groetjes,
Leen

  • 09 April 2010 - 18:19

    Fam. Kustermans (NL):

    Hallo Leen,
    zo te lezen en te zien gaat het met jou goed. Gaat de studie een beetje naar wens ? Is het weer daar goed ? Hier begint het beter te worden. Inge heeft net een week tentamens achter de rug. Verder hier alles z'n gangetje. We wensen je nog veel plezier en vooral succes. Dit was een korte krabbel vanuit Etten-leur. Groeten aan alle bekenden.
    Groetjes van
    Frans, Agatha, Anja en Inge Kustermans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leen

>>> meer foto's op: www.picasaweb.google.com/Leen.Jochems

Actief sinds 31 Jan. 2010
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 69114

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Oktober 2013

AIESEC internship in Roemenië

01 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Erasmus in Griekenland

Landen bezocht: